Laaste dag Bali - nachtvlucht Dubai

28 mei 2019 - Seminyak, Indonesië

Onze laatste dag op het heerlijke Bali is ingegaan. Na heerlijk te hebben uitgeslapen en een uitgebreid ontbijt bij het hotel wilde Niels graag naar een barbier. We moeten tenslotte toch wennen dat onze kapper een half jaar weg gaat. Na wat onderzoek hadden we een barbier in de buurt gevonden dus zijn we daar heen gelopen. Een uitgebreid pakket hield in knippen, scheren en een hoofd massage en kreeg hij er zelfs nog een biertje bij en dat voor maar €12,-. Toch wel verwennerij. Ik ben in de tussentijd naar nagel salon gegaan en heb een leuk kleurtje gel nagellak laten zetten! Toen we klaar waren zijn we bij het hotel bij het zwembad gaan liggen om nog van de zon te genieten voordat we naar de massage gingen. Jeetje als ik het zo vertel klinkt het echt als een heerlijke verwen/spa dag.

Om 5 uur kregen we onze 2 uur durende hot stone massage. Ook erg lekker want deze uitvoering hadden we nog  niet gedaan. Niels heeft er ook nog een brandmerk aan overgehouden want 1 steen op de achterkant van zn been staat er nog in gebrand. Hij vond het wat zwak om te zeggen dat het iets te heet was want het heette niets voor niet HOT stone...

Helemaal uitgerust en ontspannen zijn we naar het vliegveld gebracht door de taxi voor onze vlucht naar Dubai.

1. Corne:
    28 mei 2019
    Haha nelis, ik ben wel benieuwd naar je litteken.. lkkr hoor, mooie foto’s ook uit Dubai..!