Laatste volledige dag in Bali en een beetje de Favela.

26 mei 2019 - Seminyak, Indonesië

26-05-2019

Vandaag wilde we nog een laatste dagje strand pakken en dan op tijd weer terug naar het hotel, om de stad in te gaan voor de happy hour. Op de heen weg naar het strand langs het vorige hotel hier in Seminyak gelopen om een afspraak te maken voor een massage morgen middag.

Op het strand werd het al gauw bewolkt en voelde we af en toe een klein druppeltje regen. Ik was er dan ook al gauw klaar mee maar Suus die lag nog wel lekker. We waren ook nog even de zee in geweest die golven had van wel 2 a 3 meter hoog! Suus die vond het een beetje spannend ik vond het wel leuk! Iets eerder dan we wilde terug naar het hotel gegaan, een klein tukkie gedaan en klaar gaan maken om op stap te gaan.

Wij op stap, met de maps.me app. Gaf een route weer van 16 min lopen, na ongeveer 12 minuten gelopen te hebben kwamen we bij een dood lopend stuk aan en moesten we dus het hele stuk weer terug lopen. Gelukkig waren we nog net op tijd voor de happy hour en hebben we wat gedronken. Toen we er heen liepen zag ik ineen een restaurant waar ik heel graag wilde eten. Ik had deze thuis op internet meermaals voorbij zien komen en had mijn interesse gewekt.

Het restaurant heet La Favela en in helemaal in de Braziliaanse style van een Favela gebouwd. Het interieur zag er dan ook echt op en top uit. We aten op een soort binnen plaats met boven ons een kleine versie van het beeld ‘’cristus de verlosser’’ uit Rio. Ook liep er een mini riviertje naast ons. EN als je binnen zou eten zou je daadwerkelijk in een mini woonkamer uit een huisje van de favela eten. Ik hoop dat het op de foto’s een beetje overkomt, maar wij vonden het fantastische. Het eten overigens, SUPER lekker. Wel westerse prijzen, maar niet normaal lekker. Suus had een ribeye met jus en patatjes en ik had chipotle short rib met aardappel puree! Ik kan iedereen een goed stuk short rib aanraden!

Hierna nog even naar de sport bar gegaan om formule 1 te gaan kijken. Bucket Bintang gekocht en Suus rosé. Hierna naar het hotel gegaan om weer ter gaan slapen. Morgen in de laatste dag in Bali om 21:00 gaan we richting vliegveld, maar niet voor dat we gerelaxt hebben met een massage.

Groeten

1. Pierre:
    27 mei 2019
    Geniet van de laatste dag op Bali en de massage... en een goeie reis naar Dubai 😘
  2. Daisy Jansen:
    27 mei 2019
    Ziet er goed uit dat restaurant! Veel plezier in ieder geval de laatste dag! 😊
  3. Tineke:
    27 mei 2019
    Gezellig de huiskamer,leuk dat emmertje bier😄😄