Dag 3 Seminyak Niels ziek, ik weer op het strand.

14 mei 2019 - Seminyak, Indonesië

12-05-2019

Wat een gewone relax dag moest worden ging toch net iets anders. Niels werd wakker met hoofdpijn en buikpijn. Zo voorbereid (en denk een tik van z’n moeder) als dat hij is heeft die een thermometer meegenomen en had hij ook nog eens koorts met 38,5. We moesten toch iets eten en kwamen toen op het idee gezond te gaan ontbijten. Dit is hier in Seminyak een ware trend dus kwamen we al snel aan bij een tentje waar ze een healthy bowl verkochten. Erg lekker en ziet er ook nog is lekker uit, ook de plek was erg gezellig en het was er ook aardig druk om 08:00 uur (we kunnen blijkbaar niet meer uitslapen). Daarna is Niels terug gegaan naar het hotel om te gaan slapen en hopelijk snel op te knappen,

Ik ben naar het strand gegaan, lekker strandbedje gehuurd en boekje gelezen. Zo kwam ik de dag wel door. Totdat Niels me appte ik moet misschien toch wel naar het dokter… Ik hals overkop terug gelopen aar het hotel en kijken hoe het met m’n ventje ging. Flinke diarree hoofdpijn met flinke steken en koorts. Dit was zeker geen prettig combinatie dus had hij de vakantiedokter geappt wat hij het beste kon doen. Na een aantal vragen later viel Niels in slaap. Ik heb hem een uurtje laten slapen, nadat ik de app had gelezen dat de vakantiedokter had geadviseerd naar een dokter te gaan heb ik hem wakker gemaakt. Maar hij voelde zich wel iets beter dus eerst maar de volgende dag afwachten. Volgens mij heb ik gewoon geneeskundig krachten J! We zijn in het hotel een klein hapje gaan eten en hij was zelfs in staat om de full-body massage van 90 minuten te doorstaan. Zo dat was me lekker en ontspannen zodra je gewent was dat je op bepaalde manier/plekken werd aangeraakt door een vreemde, met een raar onderboekje aan. Daarna lekker gaan slapen want volgende dag gingen we verkassen naar Ubud.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl