Dagje strand - Seminyak

11 mei 2019 - Seminyak, Indonesië

11-05-2019

Vanochtend om 8  uur wakker geworden, dus lekker 10 uurtjes bijgetankt. Bij ons hotel ontbeten en daarna lekker naar het strand gegaan. Het is van ons hotel 5 min lopen naar het strand en het is wel fijn dat je gewoon op de stoep kan lopen zonder gaten in de weg en waar je continue moet kijken waar je loopt. Bij het strand aangekomen hebben we 2 bedjes en parasol gehuurd. Hier hebben we lekker boekje gelezen, gezwommen en gerelaxed. De zee is hier erg wild met hoge golven, er worden daarom ook veel surflessen gegeven erg leuk om naar de kijken ook. Hoe vaak we ook gesmeerd hebben we merken wel dat we alleen nog  maar in taxi's en treinen hebben gezeten want Niels is zo rood als een kreeft en ik een klein beetje :D!

Tegen een uur of 4 zijn we terug naar ons hotel gegaan, onderweg onze was opgehaald die we gisteren hebben weg gebracht. Na het opfrissen zijn we door de winkelstraat gaan lopen op zoek naar leuke souvenirs! Nou die hebben ze hier wel, leuke spullen voor in huis, schilderijen, hout uitgesneden beelden. Het is dat we een backpack hebben en nog een stukje willen reizen. Dus besluiten we aan het einde van onze reis wat mooie dingen mee te nemen. Daarna zijn we terug gegaan naar het strand en zijn we bij de zonsondergang (is wel onze kenmerk deze vakantie zons op of onder gang :p) op fatboys gaan zitten met een drankje en wat te eten. Ook was daar een live zangeres, waarvan Niels zei dat zelfs ik beter kan zingen! Oke hij overdrijft graag !!

Morgen komt er weer een relax dagje aan met zelfs een heerlijk massage van 90 minuten! Wel tegelijk want wie weet doen ze het hier ook met happy end !!!

1. Corne:
    11 mei 2019
    Leuk om weer even met jullie te bellen.. en die zangeres kon er inderdaad niets van..😉 geniet van het mooie strand..! En we horen morgen wel of Niels een happy end heeft gehad..😂 have fun!
  2. Tineke:
    12 mei 2019
    Lekker een dagje zon🌞 en strand, misschien ook met een drankje. 😍😍
  3. Mitzi:
    13 mei 2019