Relaxdag in Canggu

19 mei 2019 - Canggu, Indonesië

19-05-2019

We waren al vroeg wakker door de hanen die het leek wel of ze op ons dak zaten te kraaien. Kwam Suus goed uit kon ze mooi de punten verdeling van het Songfestival zien. Door de vertraging kregen we een kleine spoiler alert van Daisy, maar dat kon de pret bij Suus niet derven die al een week alles rond om het songfestival volgt. Ik hoorde zelfs voorbij komen dat ze volgend jaar er heen wilt gaan. Dus als er vrijwilligers zijn die voor mij in de plaats willen gaan, de inschrijving bij Suus is open!

Vandaag hebben we een relax dag gehad. Vanochtend zijn we weer lekker healthy gaan ontbijten.  Kokosyoghurt met granola en vers fruit! Het was werkelijk smullen. Hier hadden ze ook hele lekkere koffie dus ik ws blij. Ze hebben hier bijna overal ''Balinese'' koffie, erg lekker van smaak maar de koffie drab zit dan onder in je kopje, waarvan je zo wie zo een slokje neemt! BAH!

We dachten slim te zijn en onze vuile was mee te nemen richting strand, we hadden een aantal wasserettes gevonden op internet, konden we mooi de vuile onderbroeken van mij wassen. Helaas bleken ze allemaal dicht te zijn dus moesten we onze vuile was mee naar het strand nemen.

OP het strand was het prima vertoeven! twee bedjes met parasol gehuurd, uitzicht op hele hoge golven met veel surfers in het water en het zonnejtes scheen heel de dag lekker! We lagen vlak voor een strandtentje waar we lunch hebben besteld, nasi goreng voor 2 personen en een kokosnoot om op te drinken, en dit alles voor 5€ Dus dat is wel lekker en mooi mee genomen.

Eind van de middag terug naar het huisje gegaan om een borreltje te drinken. Hierna een klein tukkie gedaan, om zo klaar te zijn voor de avond. We zijn gaan eten bij een kleding zaak. Deus, de meeste zullen het merk wel kennen. Hier zou het rond half 10 ook erg gezellig worden en zelfs gedanst worden. Laten we dit nou net de afgelopen 2 weken nog niet gezien hebben dus daar had vooral ik wel oren na. De meeste van jullie kennen mij natuurlijk met de losse heupen en een eenzijdig ritme wat compleet uit de maat is. Dus dat ging wel lekker! Het was hier erg gezellig, ik had nog een lekkere cocktail met koffie, rum, hazelnoot en vanille syroop! Dus het was een top avond.

Wij gaan nu lekker slapen, en hopen morgen een wasserette te vinden die wel open is. Daarna gaan wij ongetwijfeld weer naar het strand.

Semoga malammu menyenangkan( Fijne avond)

1. Corne:
    19 mei 2019
    Lekker relaxen hoort ook bij de vakantie..! Geniet er van!
  2. Tineke:
    20 mei 2019
    Lekker weer zo'n dagje 🌞🌊 en strand. Het ziet ook smakelijk uit. Groetjes 😍😍
  3. Oma en opa:
    20 mei 2019
    nou wat daar op het bordje ligt ziet er lekker uit en jullie zien er ook goed uit. Genieten maar!! liefs.